Wednesday, April 28, 2010

Niedziela, 28 marca 2010

Cześć!

Minęło trochę czasu od kiedy coś tu napisałam.

Nie jest tak dlatego, że zrezygnowaliśmy z poszukiwań i poddaliśmy się, albo, że znaleźliśmy Emila... To dlatego, że jestem wyczerpana.

W piątek wróciłam do Finlandii by odnowić ubezpieczenie podróżne, spotkać się z rodziną, zrobić sobie przerwę i rozwiązać parę spraw tutaj.

Jest mi trudno, ponieważ boję się, że stracę dobre okazje by rozprzestrzeniać informacje, ale jestem pewna, że ostatecznie więcej będzie mnie kosztować niezatrzymanie się na chwilę. Brakuje mi energii i siły, czuję się dość zmieszana, ale wciąż trzymam formę mimo wszystko. Mam nadzieję, że uda mi się też trochę rozluźnić dla oczyszczenia i uzdrowienia.

Tak dobrze być w Finlandii, choć dziwnie. Wszystko jest inne.

Mam nadzieję, że Ilja i David opowiedzą wam więcej o poszukiwaniach i co się obecnie dzieje w związku z nimi.

ps. Program Dzień Dobry był odwołany, może później będziemy z nimi jakoś działać – kiedy (jeśli będę musiała) wrócić do Polski/Niemiec. Jeśli będę w dobrej formie wrócę za parę tygodni.

Uściski dla wszystkich nam drogich

Łapiąca oddech......... Emma

1 comment: